söndag, oktober 11, 2009

Kattutställning i Tibro

Igår var vi på utställning. Det var evigheter sen sist jag var med på nåt sånt. Jag trivs som fisken i vattnet så länge jag kan vara i utställningsburen och charma folk som går förbi. När jag får en massa uppmärksamhet njuter jag verkligen!

Men allt som har med pälsvård att göra tycker jag är bläää. Sånt är mysigt när det är Yossie som slickar mig bakom öronen, men annars kan det kvitta. Att visa upp mig på domarbordet är inte heller det roligaste jag vet.


Min dotter Daisy är lite nyfiken på mig.



Wilma var på bushumör när hon fick en mynta-leksak, men i övrigt sov hon mest bort dagen.


Daisy låg i buren intill Wilma.

Matte önskade nog lite att hon hade päls igår precis som vi katter. Det var nämligen iskallt inne i utställningslokalen så hon tinade knappt upp på hela kvällen igår.

För min del gick utställningen för övrigt bra och jag har nu fått en Champion-titel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar